maandag 22 juli 2013

Catrice Absolute Nude eyeshadow palette

0 reacties
 

Het Catrice Absolute Nude palette is een erg gewild palette, en moest er ook snel bij zijn. Gelukkig is het me gelukt er eentje te kopen, en laat graag weten wat ik er van vind!

In het palette zitten zes basic kleuren. Ze zijn heel goed draagbaar, en je kan ze op vele manieren combineren. Het palletje is zo ingedeeld dat je de eerste kleur  kan gebruiken als highlighter, de drie middelste kleuren voor het bewegend ooglid en de laatste twee kleuren voor schaduw in de crease.
Je kan de kleuren heel goed combineren met andere kleuren, om een wat kleurrijker look te maken.

Bij het palette zit een kwastje met twee kanten bij.Ik ben meestal niet zo van de kwastjes die er bij zitten, omdat ze geen oogschaduw oppakken. Daarom lijkt het alsof de oogschaduw niet goed kleur afgeeft, terwijl het eigenlijk aan de kwast ligt. De sponsapplicator is fijn om de oogschaduw mee aan te brengen op je ooglid en het daarna verder in te werken met een andere oogschaduwkwast. Het kwastje vindt ik niet fijn omdat hij geen kleur oppakt. Ik gebruik liever een van mijn Kruidvat kwasten.
Ik vindt het een fijn basis palette.  Je kan er mooie looks mee creĆ«ren die elke dag te dragen zijn. Dit Nude Palette is zeker een aanrader voor je als je een rustige look wil maken.
 Het Catrice Absolute Nude palette kost €4,99 en is te koop bij Kruidvat en Trekpleister.Wat vinden jullie van het Absolute Nude palette?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff