maandag 22 juli 2013

Chanel Rouge Coco Téhéran

0 reacties
 
Soms dan heb je eens in een lange tijd dat je van jezelf wel eens wat duurder mag kopen. Dit had ik laatst dus ook. En ik wist het meteen een Chanel lipstick, maar welke? Na lang kijken, swatchen en piekeren kocht ik de Chanel Rouge Coco, Téhéran.


De verpakking vindt ik erg mooi. Het geeft echt een luxe gevoel. De huls is heel stevig en de lipstick voelt zelfs zwaar aan. Dit komt waarschijnlijk door de verpakking. Het mooie Chanel logo staat natuurlijk op de dop.
De kleur is een mooie koraal roze kleur. Ik kreeg meteen allemaal complimenten van mensen dat ik zo'n mooie lipstick op had! Zeker een eye-catcher dus. Het is dus zeker een goede keuze geweest! De lipstick is mat, dus zonder glittertjes.
De substantie van de lipstick is erg fijn. De lipstick smeert fijn en egaal. Al na één keer over je lippen heen zit er al genoeg kleur op je lippen. Ook eten en drinken is geen probleem, de kleur vervaagd nauwelijks. 
Mijn lieve zusje vond het natuurlijk geen probleem om proefmodel te zijn, haha ;).

Ik ben zeer tevreden met de lipstick, ik draag 'm eigenlijk wel bijna elke dag! Het is een mooie kleur voor eigenlijk alle seizoenen. De kleur is erg elegant. Een super favoriet van mij dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff